|
Většina studentů (67 %) je s kvalitou studijního programu spokojena. | ||
|
Opětovně by 66 % studentů zvolilo stejný studijní program na stejné fakultě. | ||
|
Pouze 1,4 % studentů by opětovně nešlo studovat na vysokou školu. | ||
|
S náplní povinných předmětů je spokojeno 71 % respondentů, s nabídkou povinně volitelných předmětů je spokojen obdobný podíl (74 %). | ||
|
Výrazná spokojenost studentů je s přístupem a vedením vedoucího závěrečné práce (85 %) a rozvojem kritického myšlení (76 %). | ||
|
Studenti jsou spokojeni s dostupností elektronických informačních zdrojů (77 % spokojeno), otevírací dobou a lokací knihoven a studoven (74 %) a vybaveností místností pro praktickou výuku (71 %). | ||
|
Pouze mírná většina studentů (62 %) předpokládá, že dokončí studium ve standardní době. | ||
|
Se situací, kdy si student chtěl zapsat povinně volitelný předmět, ale kapacita předmětu to neumožňovala, se setkalo 37 % respondentů. | ||
|
Pouze 55 % si myslí, že je studijní program dobře připravuje na budoucí povolání. | ||
|
Jen 52 % studentů souhlasí, že je možné bez problémů skloubit osobní život a studium. | ||
|
S dostupností prostorů k neformálnímu setkání v rámci kampusu je spokojeno pouze 42 % studentů. | ||
|
Pouze 12 % studentů absolvovalo zahraniční studijní pobyt. Nejčastěji je odrazuje riziko, že nestihnou dokončit studium ve standardní době studia (54 %), finanční důvody (33 %) a rodinné důvody (30 %). |
Výsledky průzkumů jsou velmi proměnlivé, a to i v případě jednotlivých fakult, studijních programů, ale i jejich typů a formy studia. Proto se interně pracuje s výsledky, které umožňují jemnou filtraci napříč různými specifiky. K tomuto nástroji mají přístup všichni zaměstnanci Univerzity Karlovy. Na jednotlivé fakulty je pak distribuována datová matice, aby i informace, které studenti poskytují v rámci otevřených odpovědí, byly interně vyhodnoceny a případně sjednána náprava. Pro veřejnost je pak dostupná webová prezentace výsledků, kterou naleznete níže. Pro otevření v novém okně můžete využít tento odkaz. |